به وبلاگ من خوش آمدید
دل نوشته های من 1
عشق 1
بهترین سایت سرگرمی و تفریحی ایرانیان 1
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دانلود سرای ایرانیان و آدرس irdown.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 54504
تعداد مطالب : 33
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



1


 


این نرم افزار، ابزاری کارآمد جهت کنترل رایانه از راه دور و راه اندازی شبکه های خانگی و یا حرفه‌ای می‌باشد که به وسیله آن می‌توان تمامی رویدادهای در حال اجرا در دیگر کامپیوترهای متصل به شبکه را دید. از دیگر قابلیت‌های این نرم‌افزار در اختیار گرفتن کامپیوتر شخص مقابل می‌باشد به صورتی که به نظر می‌رسد با کامپیوتر خودتان در حال کار کردن هستید. با استفاده از این برنامه می‌توانید با هر کامپوتری در سراسر جهان شبکه ایجاد کنید به این ترتیب حتی می‌توانید با کامپیوتر خانگی خودتان کامپیوتر اداره را کنترل کنید.




ادامه مطلب



 


این مرورگر که از شرکت بزرگ
MOZILLA  است دارای امکاناتی نظیر امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت برای جلوگیری از خطرات احتمالی SPY-WARE ها ، جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد و محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی ، مدیریت حرفه ای تر ADD-ON ها، استفاده ساده تر از نرم افزار نسبت به قبل ،امکان سازگاری با فرمت ویدئویی WEBM ،کاهش بسیار محسوس CRASH ها در استفاده از این نسخه ،سازگاری مثال زدنی با جاوا اسکریپت برای بارگزاری هرچه بهتر صفحات ،آنلاین بودن همیشگی و عدم قطع شدن سوکت های ارتباطی وامکان نمایش تمام صفحه ویدئوها، امکان مشاهده آفلاین صفحات از قبل کش شده ،کش بخش هایی از سایت ها که معمولا ثابت هستند و انعطاف پذیری بسیار بالای نرم افزار در مواجه با سلایق مختلف در این نسخه جدید از این مرورگر می توانید بیابید وهمچنین این نرم افزار سازگاری کامل با تمام نسخه های ویندوز دارد .

مرورگرفایرفاکس



ادامه مطلب



 


KM PLAYER ابزاری رایگان و کاربردی در زمینه پخش فیلم و موسیقی می باشد در دنیای نرم افزار کمتر کسی پیدا می شود که این برنامه را نشناسد یا از آن استفاده نکرده باشد، این نرم افزار تمام فرمت های صوتی و تصویری از جمله فرمت های جدید KMV ، RMVB را ساپورت می کند، البته این نرم افزار گستره وسیعی از فرمت ها را پشتیبانی می نماید.



ادامه مطلب



 


ممکن است هنگامی که حافظه های خارجی خود را از طریق USB به سیستم خود متصل می کنید از امکان نفوذ ویروس های احتمالی بر روی آن ها نگران باشید ، سایت نرم افزاری راسخون نرم افزاری را تهیه دیده است که بسیار مناسب برای شما و رایانه های عمومی که به راحتی از طریق یو اس بی در دسترس هستند محافظت کند.
USB Disk Security یک نرم افزار امنیتی کامل برای جلوگیری از نفوذ ویروس های حافظه های یو اس بی و بهترین آنتی ویروس برای یافتن و پاک کردن ویروس ها از این حافظه ها می باشد که به شما اطمینان کامل برای اتصال هر حافظه یو اس بی بدون اینکه هیچ خطری کامپیوتر شما را تهدید کند به وجود می آورد. USB Disk Security  به عنوان یک آنتی ویروس برای حافظه هایی مانند حافظه فلش یا کول دیسک بدون نیاز به بروز رسانی برای یافتن ویروس های جدید به کار می رود و با تشخیص آن ها از وجود ویروس شما را مطلع می کند.



ادامه مطلب



 


این نرم افزار با کاملترین و جدیدترین درایورهایی که در خود دارد ، باعث می شود تا شما بدون پیمودن راه های طولانی برای به روز رسانی درایورهای سخت افزاری خود، تنها با چند کلیک به سرعت آنها را آپدیت نمایید. یکی از اصلی ترین دلایل برتری این نرم افزار به نرم افزارهای مشابه خود و البته حجیم تر بودن آن، دارا بودن تمامی نرم افزارهای سخت افزاری جدید در خود می باشد که شما می توانید برخلاف سایر نرم افزار که به صورت آنلاین هستند، سیستم خود را در حالت کاملا آفلاین به روز کنید.



ادامه مطلب



اگر رایانه شما ویروسی شده و آن ویروسها را با یک آنتی ویروس پاک کردید ولی هنوز آثار ویروس در رایانه شما به چشم می خورد دانلود این برنامه را به شما پیشنهاد می کنم. این نرم افزار با یک روش نوین تمام و یا بیشتر ویروس ها و ورم های کامپیوتر شما را از بین می برد.

 

ویروس کش

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار RRT Remover Restrictions v2.0 :
+ قابلیت برگرداندن Folder Options
+ قابلیت برگرداندن Registry Tools
+ قابلیت برگرداندن Task Manager
+ قابلیت برگرداندن Hidden File
+ قابلیت برگرداندن Run Command
+ قابلیت برگرداندن Windows Firewall
+ قابلیت برگرداندن Show Desktop
+ قابلیت برگرداندن Show TaskBar
+ و ...

yekmobile.com دانلود - Download Link
yekmobile.com  حجم :

128 Kb


 منبع



easy3d-1.jpg

برنامه ی بسیار راحت که فقط در چند دقیقه یک screen saver برای خود بسازید ... برنامه ای بسیار راحت و جذاب که حتی شما می توانید به صورت یک فایل نصب INSTALL هم درست کنید. فقط در چند دقیقه یک screen saver برای خود بسازید
با وارد کردن چند عکس و تصاویر دلخواه خود در این برنامه و به کمک ابزار آن می توانید screen saver های سه بعدی ایجاد کنید.

ویندوز: Win98,WinME,WinXP,Windows2000,Windows2003
حجم: 6232 کیلو بایت

دانلود برنامه

 

 




1click02344.jpg

برنامه ای که می توانید به وسیله آن به برنامه های که در کامپیوتر دارید به راحتی دسترسی داشته باشید



ادامه مطلب



بوسیله این نرم افزار شما میتوانید نرم افزار و بازی های اندروید را در کامپیوتر خود شبیه سازی و اجرا کنید. نرم افزار شبیه سازی اندروید در کامپیوتر به شما امکان اجرای راحت تر و سریع تر نرم افزار ها و بازی های اندروید در کامپیوتر را به شما میدهد. اگر شما این نرم افزار را دانلود و نصب کنید در عرض چند دقیقه قادر به اجرای نرم افزار ها و بازی های اندروید در کامپیوتر خود خوهید بود. تمام نرم افزار ها و بازی هایی که احتیاج به لمس صفحه نمایش را دارد را می توانید بدون لمس کردن و از طریق کامپیوتر اجرا کنید. شما میتوانید بازی ها و نرم افزار های اندروید را دانلود و بوسیله این نرم افزار آنها را شبیه سازی کرده و در کامپیوتر خود اجرا کنید و از آنکه سایت دانلود رایگان آن را به اشتراک گذاشته است لذت ببرید.

YouWave for Android بهترین و کامل ترین انتخاب جهت اجرای برنامه های آندروید روی ویندوز بدون نیاز به گوشی می باشد. پس از دانلود و نصب برنامه، شما در عرض چند دقیقه داخل سیستم خود یک ماشین مجازی آندروید قدرتمند دارید. که می توانید به راحتی نرم افزار آندرویدی دانلود شده خود را در آن اجرا نمایید و یا با اتصال به فروشگاه های نرم افزاری آیندروید از نرم افزارهای این سیستم عامل قدرتمند استفاده نمایید. توسط نرم افزار YouWave for Android و بدون ایجاد تغییر در SDK و Sun's JDK می توانید با سرعت عالی به اجرای برنامه های آندروید روی ویندوز بپردازید و از امکانات کامل آن استفاده کنید.



ادامه مطلب


+ نوشته شده در سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:نرم افزار شبیه سازی اندروید در کامپیوتر,ساعت 23:45 توسط سیاوش |

صفحه قبل 1 صفحه بعد


نرم افزار UltraVNC 1.1.8.9 - نرم افزار راه اندازی شبکه های خانگی
نرم افزار O&O DiskRecovery 8.0 Build 345 - نرم افزار بازیابی اطلاعات هارد و فلش
نرم افزار اتصال به پرینتر برای گوشی های اندرویدHP ePrint v2.1.1
نسخه 20 از مرورگر قدرتمند فایرفاکس Mozilla Firefox 20.0 Final All In One
دفترچه خاطرات در اندروید با برنامه Happy Diary v2.04.06
مشاهده کانال های دیجیتالی با نرم افزار BlazeVideo HDTV Player 6.6
نرم افزاری برای رمز گذاشتن در گوشیهای آندروید Smart AppLock 3.0.0
نرم افزار KMPlayer 3.6.0.85 Final - نرم افزار پخش فیلم و موسیقی
نرم افزاری برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها از حافظه های USB به کامپیوتر USB Disk Security 6.3.0.10
نرم افزار DriverPack Solution 13 R388 Full Edition Support Driver Windows 8 x86/x64 - نصب درایور انو
نرم افزاری برای اجرای برنامه و بازیهای آندروید در ویندوز -BlueStacks 0.7.18.921
دانلود بازی اندروید RE-VOLT 2 Best RC 3D Racing
دانلود تریلر فیلم Jack Ryan Shadow Recruit 2013
دانلود بازی فلش Jack Smith
دانلود تریلر فیلم RoboCop 2014
نابود سازی ویروس ها بوسیله نرم افزار RRT Remove Restrictions v2.0
دانلود بازی سحر و جادو میراث - Might Magic X Legacy Early Access v1.1.1 PC Game
گن لاغري اسليم ليفت SLIM N LIFT
WINTER 3D SCREENSAVER
Easy 3D Creator 3.0.0.2i